Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Θέμα Σαμαρά απο τον Ψωμιάδη! "Δεν τέλειωσε το ταξίδι μου για την προεδρία της ΝΔ"!...

Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2010
Π. Ψωμιάδης: Δεν τέλειωσε το ταξίδι μου για την προεδρία της ΝΔ!...
«Η απόφαση μου είχε άλλη κατεύθυνση. Γι ΄ αυτό έχω πει όπως και στις 29 Νοεμβρίου 2009, ότι στις 14 Νοεμβρίου ότι το ταξίδι δεν τελειώνει σε ότι αφορά εμένα.
Είχα ξεκινήσει ένα ταξίδι, όταν άρχισαν οι εκλογές για τον πρόεδρο της ΝΔ και αυτό το ταξίδι θα συνεχιστεί»! (Αγγελιοφόρος, 10 Οκτώβρη 2010).
Αφού πυρπόλησε τον αρχηγό του, έβγαλε...

 "διορθωτική δήλωση"...
Η νέα δήλωση του Ψωμιάδη:
"Το ταξίδι μου για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας τελείωσε τον περασμένο Νοέμβριο. Το προσωπικό μου ταξίδι προς το λαό, ο αγώνας για να ακούγεται η φωνή του απλού πολίτη στα κέντρα των αποφάσεων, συνεχίζεται.
Εργάζομαι εδώ και χρόνια για την ενότητα της παράταξης.
Στηρίζω με απόλυτο τρόπο τον πρόεδρο της ΝΔ.
Αυτή τη στιγμή το ενδιαφέρον μου αφορά αποκλειστικά τις περιφερειακές εκλογές και πως θα δώσουμε λύσεις στα προβλήματα των πολιτών της Κεντρικής Μακεδονίας.
Όλα τα υπόλοιπα είναι σενάρια προεκλογικής φαντασίας".
Ποια "φαντασία" ρε Ψωμιάδη;
Ο ίδιος, το πρωί τα λες και το απόγευμα τα παίρνεις πίσω!
Θα σου πάρει και τα πανταλόνια ο Μάρκος!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου