Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου 2010

Ο Λιμναίος Οικισμός του Ελλαδικού ανθρώπου στο Δισπηλιό Καστοριάς και τα Ινδο-Ευρωπαϊκά


Παίρνοντας αφορμή από ένα οδοιπορικό ντοκυμαντέρ στην προ-Ελληνική εποχή του Ελλαδικού ανθρώπου και την ανύπαρκτη σχέση του με τα Ινδο-Ευρωπαϊκά ( Η Ινδο-Ευρωπαϊκή θεωρία κρατά γερά και ΔΕΝ κλυδωνίζεται!...)

Μιλτιάδης Ηλία Μπόλαρης

Υπάρχει στην Ελλάδα μια πρόσφαρα αυξανόμενη περιφερειακή ομάδα εθνικιστικών τάσεων που γιά ίδιοτελείς ιδεολογικούς σκοπούς ανέλαβε να στρεβλώσει την ιστορία του Ελληνισμού και της παρουσίας του στον Ελλαδικό χώρο και ευρύτερα.

Οι θιασώτες της ομάδας αυτής με τρόπο αντιεπιστημονικό μέν αλλά δυστυχώς ούτε καν επιστημονικοφανή προσπαθούν να προσπεράσουν τα πορίσματα της Ιστορίας δημιουργώντας δική τους παραϊστορία.

Μιλούν για "συμβατική" Ιστορία - σε αντιπαράθεση προφανώς με την "μή συμβατική" ή "ασυμβίβαστη" δική τους). Έχουν πάθος εναντίον της "αποδεδειγμένης πλέον πλάνης" της σύγχρονης Ινδο-Ευρωπαϊκής γλωσσολογίας που κατ΄αυτούς έχει δήθεν "ήδη καταρριφθεί διεθνώς" (από ποιούς και από πότε, αναρωτιέμαι), σε μιά προσπάθεια να επιβάλλουν την κακώς ενοούμενη "αυτοχθονία" των Ελλήνων.

Επειδή έχω ασχοληθεί αρκετά με τις ευτρἀπελες ψευδοθεωρίες των αντίστοιχων ακροδεξιών Σκοπιανών, που και αυτοί μαραξώνουν μέρα νύχτα στην προσπάθειά τους να αποδείξουν την ψευδο-Μακεδονική "αυτοχθονία" τους και έχω υπ'όψιν μου και τα αντίστοιχα ασυνάρτητα ψευδο-θεωρήματα των Τούρκων "Τουρανο-Χετταιϊστών" και "Τουρανο-Ανατολικιστών", μόνον λύπη νιώθω βλέποντας πως και στην Ελλάδα έχουν φυτρώσει αντίστοιχες αντι-Ιστορικές παραφυάδες.

Τους Σκοπιανούς ψευδο-Μακεδονιστές ειλικρινά τους καταλαβαίνω. Νιώθω τον πόνο τους, με άλλα λόγια. Το ίδιο και τους Βούλγαρους ψευδο-Θρακιστές, τους Αλβανούς ψευδο-Ιλλυριστές και τους Τούρκους ψευδο-Χεταιϊστές. Όλοι αυτοί οι λαοί εμφανίστηκαν στην Ιστορία σχετικά (πάντα σε σχέση με εμάς) πρόσφατα και ΟΛΟΙ τους κατέλαβαν τα εδάφη στα οποία τώρα κατοικούν από τους δικούς μας Ρωμιούς προγόνους, από την Ρωμαίϊκη Βυζαντινή αυτοκρατορία. Κατανοώ λοιπόν την αγωνία των Αλβανών, που οι πρόγονοί τους εμφανίζονται στην βόρειο Ήπειρο και νότια Ιλυρία γύρω στον 11ο μΧ αιώνα, να κόπτονται γιά ταύτιση με τους από πολλού εκλατινισμένους και εξελληνισμένους Ιλλυριούς. Κατανοώ και την αγωνία των Τούρκων, των Σκοπιανών και των Βουλγάρων να ταυτιστούν με Ελληνικούς (Μακεδόνες) ή άλλους (Χετταίους, Ιλλύριους, Θράκες) λαούς της ευρύτερης γειτονίας, ώστε να πάρουν και αυτοί τα πολυπόθητα πιστοποιητικά "αυτοχθονίας". Τους κατανοώ αλλά φυσικά τους λοιδορώ και τους καταδικάζω γιά την αυθαίρετη αυτή πλαστογράφηση της Ιστορίας.

Τι να πει όμως κανείς γιά τους αντίστοιχους Έλληνες "συναδέλφους" τους που όντας απόγονοι γλωσσικοί, πολιτιστικοί και σε πολλές φορές ακόμη και βιολογικοί (άν και δευτερεύων κατά την γνώμη μου και κατά την Ισοκράτεια αντίληψη παράγων αυτός) απόγονοι και συνεχιστές των Ελλήνων που έχουν ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ (έστω, από την από αυτούς λακτιζόμενη  "συμβατική" Ιστορία!) και ΔΙΕΘΝΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΣΥΝΕΧΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ που αισίως ήδη μετράει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4000 ΧΡΟΝΙΑ, άν όχι και λίγο παραπάνω!

Με άλλα λόγια, τι ζόρι και τι (Αλταο-Τουρανικής προέλευσης) νταλγκά έχουμε εμείς να αμφισβητούμε τα πορίσματα της κατ' αυτούς "συμβατικής" επιστήμης και Ιστορίας, που στηρίζεται σε αρχαιολογική, γλωσσολογική, ανθρωπολογική και κάθε άλλου είδους έρευνα, και που μας αναγνωρίζει ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟΧΘΟΝΙΑ, και να τρέχουμε άμυαλα πίσω από διάφορες περιθωριακές και ναζιστικής προέλευσης φουμαροθεωρίες;

Οι Έλληνες έφτασαν στον τόπο αυτό, που από τους ίδιους πολύ αργότερα (μετά τον ΄Ομηρο) ονομάστηκε Ελλάδα, περίπου τέσσερις χιλιάδες χρόνια πρίν, γύρω στα 2000 πΧ. (μεταξύ 2200πΧ, και 1900πΧ, άν βασιστούμε στην αρχαιολογική σκαπάνη και στους καμμένους οικισμούς την περίοδο αυτή).

Από την αρχαιολογία γνωρίζουμε πως η γεωργική εκμετάλευση της αγροτικής γής πρωτοεμφανίστηκε στην βόρειο Μεσοποταμία λίγο πρίν το 9000πΧ. Στον Ευρώπη εισήλθε κάπου ανάμεσα στο 7000 πΧ και στο 6500 πΧ, περνώντας πρώτα από τον Ελλαδικό χώρο και πιό συγκεκριμένα από την πεδιάδα της Θεσσαλίας. Φορέας της ήταν ένας αγροτικός λαός που πέρασε μέσα από το Αιγαίο προερχόμενος από την Μικρά Ασία, και σιγά σιγά από εκεί εξαπλώθηκε σε ολόκληρη τα Βαλκάνια και σιγά σιγά και στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Στην πορεία του αυτή ενσωμάτωσε τους ντόπιους κυνηγούς-τροφοσυλλέκτες, που άλλωστε πρέπει να ήταν πάρα πολύ αδύναμοι πληθυσμιακά. Η αγροτική επανάσταση έφερε και την πληθυσμιακή έκρηξη, λόγω της μεγάλης παραγωγικότητας της αγροτικής εκμετάλευσης της γής. Ο λαός αυτός, που στην Βαλκανική και στην Ανατολία είναι γνωστός από την λατρεία της μητέρας γής και τα πήλινα θυλικά ειδώλια που βρίσκουμε κατά χιλιάδες κατάσπαρτα σε όλα τα μέρη από όπου πέρασε και εγκαταστάθηκε ο λαός αυτός, και οι κυνηγοί-τροφοσυλλέκτες πληθυσμοί που συνενώθηκαν στο διάβα του, απετέλεσαν το πρώτο πληθυσμιακό υπόβαθρο του Ελλαδικού χώρου. Μία ζωντανή και κοντινή μας ανάμνηση του λαού αυτού είναι το όνομα μιας από τις πιό αρχαίες, ίσως της πιό αρχαίας Ελληνικής πόλης, της Λάρισας. Πόλεις που λέγονται Λάρισα υπάρχουν κατάσπαρτες σε όλη την νοτιοανατολική Μεσόγειο και ενδότερον, από την Ελλάδα μέχρι την νότιο Μεσοποταμία. Το ίδιο και με τα βουνά που λέγονται Όλυμπος, παντού τα βρίσκουμε, από την Μακεδονία στην Πελοπόννησο, και από την Κάρπαθο στην Κύπρο και σε πολλά μέρη της Μικράς Ασίας. Τέτοια παραδείγματα πολλά υπάρχουν.

Επιβίωση της θρησκείας του λαού αυτού ήταν αναμφισβήτητα η λατρεία της Κυβέλης και του Άττιδος, της Δήμητρας και της Περσεφόνης, των οποίων οι βασικές λεπτομέρεις συνενώνονται με τον μύθο της Ινανάς και του Ερεσκιγκάλ, και της Ίσιδος και του Όσιρη, γιά να μην αναφερθώ στην λατρεία της Παναγίας και την Μαριολατρεία.
( http://macedonianissues.blogspot.com/2010/04/macedonian-names-and-makedonski-pseudo_14.html )

Επάνω στο πληθυσμιακό αυτό υπόβαθρο προσθέθηκαν μέσα από γόνιμη επιμιξία και οι αργότερα εμφανιζόμενοι Έλληνες. (Είχε ήδη προηγηθεί τουλάχιστον άλλο ένα (Πελασγικό) Ινδοευρωπαϊκό φύλλο, που αποτέλεσε το άμεσα προηγούμενο υπόστρωμα των Ελλήνων καί ίσως ένα ακόμη Ανατολικό.

Εμείς, οι τωρινοί Έλληνες έχουμε στα γονίδιά μας όλους αυτούς, καί όσους ακόμη άλλους συννενώθηκαν μαζί μας στην πορεία των αιώνων, μέσα από τις κατακτήσεις του Μεγάλου Αλεξάνδρου, το Βυζάντιο κλπ. Για αυτό και δεν υπάρχει "τυπικός" Έλληνας. Έχουμε Έλληνες με ίσια ή σγουρά μαλλιά, με μαύρα, πυρρά, ξανθά ή καστανά μαλλιά, με γαλανά, γκριζα, μαύρα, πράσινα ή καστανά μάτια. Δεν είμαστε σαν τους Γιαπωνέζους ή τους Νιγηριανούς, πχ., που πάνω κάτω από μακρυά καταλαβαίνεις τι εθνικότητας είναι. Ένας Έλληνας μπορεί να μοιάζει παραδείγματος χάριν και με Ιταλό, με Ιρανό, με σημερινλο Τούρκο, με Ισραηλινό, με Σέρβο, με Ρουμάνο ή με Παλαιστίνιο, πράγμα που δείχνει πως και εμείς πήραμε γεννετικά στοιχεία μέσα από την ιστορική μας πορεία από αυτούς και εμείς σκορπισαμε τα δικά μας γονίδια στα μέρη τους, με τρανταχτά παραδείγματα στο τελευταίο τους Βούλγαρους, τους Νοτιους Ιταλούς και τους Τούρκους.

Γυρνώντας αιώνες πριν, διαβάζουμε πως οι ίδιοι οι αρχαίοι επανηλλημένα μιλούσαν για Πελασγούς, Θράκες, Ετεοκρήτες  και άλλους ντόπιους πληθυσμούς που ζούσαν ανάμεσά τους ακόμη και στα ιστορικά χρόνια, και που οι Έλληνες τους βρήκαν να κατοικούν στην Ελλάδα ήδη πρίν από τους ίδιους. Λογικό είναι πως δεν τους έσφαξαν αλλά επιμίχθηκαν μαζί τους.

Όσον αφορά την γλώσσα τώρα, βλέπουμε κάποιους να παρακολουθούν ένα ντοκυμαντέρ γιά νεολιθικούς οικισμούς στην Ελλάδα, και ανεγκέφαλα, χωρίς κανένα απολύτως στοιχείο βγάζουν το αστήριχτο συμπέρασμα πως αυτοί οι Νεολιθικοί μας πρόγονοι μιλούσαν Ελληνικά. Βλέπουν στο ντοκυμαντέρ πήλινα αγγεία και λίθινα εργαλεία και με απόλυτη ελαφρότητα αποφαίνονται πως το βίντεο "αποδεικνύει" δήθεν την "ανυπαρξία των Ινδοευρωπαίων"! Ο καθηγητής αρχαιολόγος φυσικά σε κανένα σημείο δεν κάνει μνεία τέτοιου ζητήματος, και πουθενά δεν αναφέρεται σε "Έλληνες", όταν αναφέρεται στην νεολιθική αυτή εποχή, παρά σε κάτοικο του Ελλαδικού χώρου, σε Ελλαδικό άνθρωπο. Οι Έλληνες, με την γλώσσα την Ελληνική, στα 5000 πχ, απλούστατα δεν υπήρχαμε! ΄Οπως πχ δεν υπήρχαν Άγγλοι, Πορτογάλλοι ή Ρώσσοι πρίν αίφνης το 500μΧ. και Μεξικάνοι, Βραζιλιάνοι ή Χιλιανοί πρίν το 1500 μΧ. Να ξέρουμε τι λέμε, και προ παντός να μην βάζουμε λόγια στο στόμα των άλλων, στην προκείμενη περίπτωση στο στόμα του επιστήμονα - αρχαιολόγου της συγκεκριμένης ανασκαφής, ο οποίος πολύ προσεκτικά μιλάει όχι γιά ΄Ελληνες αλλά για Ελλαδικούς ανθρώπους.

Δισπηλιό Καστοριάς from Ntokimanter on Vimeo.

Όσοι ισχυρίζονται πως δεν υπήρξε ποτέ μιά κοινή Ινδο-Ευρωπαϊκή γλώσσα, παιδί γλωσσικό της οποίας αποτελεί και η Ελληνική, διαστρεβλώνουν συνειδητά την συζήτηση με το να μεταφέρουν το ζήτημα σε πεδίο φυλλετικό, μιλώντας για την "ανύπαρκτη" Ινδο-Ευρωπαϊκή "φυλή". Μεταφέρουν έτσι, αρκετά ακομψα μάλιστα,  ένα καθαρά γλωσσικό θέμα σε ερώτημα εθνο-φυλετικό (τί σχέση μπορούν άλλωστε να έχουν οι ξανθοί γαλανομάτες Νορβηγοί πχ με τους μελαμψούς μαυρομάτες Ινδούς;).

Οι Ινδοευρωπαίοι, ξεκινούν από την Ποντικές στέπες και με βασικό κατακτητικό όπλο το άλογο, που πρώτοι αυτοί εξημέρωσαν και χρησιμοποίησαν πρώτα γιά βρώση, όπως τα βοοειδή, και αργότερα για μεταφορικό και πολεμικό μέσον, μπόρεσαν να εξαπλωθούν στα πέρατα του τότε νεολιθικού κόσμου. Από την Κίνα με τους Τοχάριους μέχρι την Ιρλανδία με τους Κέλτες και από την Ελλάδα με τους Έλληνες μέχρι την Σκανδιναυία με τους Γερμανικούς λαούς, και από την Σανσκριτική Ινδία μέχρι την Χετταιακή Ανατολία, όλοι μας μιλούμε (ή μιλούσαμε, γιά τις "νεκρές" πλέον γλώσσες) συγγενείς γλώσσες που ουσιαστικά ήταν κάποτε διάλεκτοι μιάς κοινά κατανοητής γλώσσας.

Οι φαιδρότητες περί ακράτητου λεκτικού δανεισμού όλων των υπόλοιπων γλωσσών από την νεολιθική ακόμη εποχή από την Ελληνική γλώσσα, είναι τουλάχιστον ανυπόστατη, μιάς και οι συγγένειες μεταξύ των Ινδο-Ευρωπαϊκών γλωσσών απλώνονται και σε μέρη όπου οι Έλληνες δεν είχαν πάει ποτέ (οι Τοχάριοι της Κίνας φερ'ειπείν, είχαν πολλές κοινές λεξεις με εμάς κι όμως ποτέ σαν δεν συναντηθήκαμε, επομένως μόνον με την παλαιά κοινή καταγωγή εξηγείται η γλωσσική μας συγγένεια), και η μόνη ταυτοποιημένη εξάπλωση της Ελληνικής γλώσσας είναι αρχικά με τους Ελληνικούς αποικισμούς και αργότερα με τον Μεγα Αλέξανδρο αλλά και την εξάπλωση του Χριστιανισμού. Ἐκτοτε συρινώνεται. Αντίθετα βλέπουμε την αντίστοιχη εξάπλωση της Λατινικής, και των αργότερα διαμορφούμενων Λατινογενών γλωσσών, της Πρωτο-Σλαβονικής και μετέπειτα διαμορφούμενων Σλαβικών γλωσσών, και πρόσφατα της Αγγλικής, γέννημα αυτή της παλαιο - Γερμανικής (με μπόλιασμα της γαλλικής, και μέσω αυτής της Λατινικής, και μέσω της Λατινικής και της Ελληνικής).

Το να λέμε πως "δεν υπάρχει κανένα γραπρό μνημείο της Ινδοευρωπαϊκής", άρα δεν υπήρξε ποτέ Ινδοευρωπαϊκή γλώσσα, είναι αφελέστατο. ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ στον κόσμο είναι γραπτές, το 90% τουλάχιστον είναι ΜΟΝΟΝ προφορικες, που ποτέ δεν είχαν την ευκαιρία να καταγραφούν. Τι σημαίνει αυτό; Όσες γλώσσες δεν έχουν αλφάβητο δεν είναι γλώσσες; Μόνον η Σουαχίλι είναι Αφρικανική γλώσσα, και κανα-δυό ακόμη άλλες που έχει καταγραφει; Οι εκατοντάδες άλλες αφρικανικές γλώσσες δεν είναι; Οι εκατοντάδες ιθαγενείς γλώσσες στην Νότιο και Βόρειο Αμερική, την Ασία και Ωκεανία που δεν έχουν καταγραφεί ποτέ τους δεν είναι γλώσσες, μόνον και μόνον επειδή δεν καταγράφηκαν με αλφάβητο, γραμματική και συντακτικό;

Εάν κατά τον Μεσαίωνα είχαν επικρατήσει ολοσχερώς οι βάρβαροι και είχε καταστραφεί ολοσχερώς κάθε μνημείο και γραπτό της Λατινικής και της Ελληνικής, τι θα λέγαμε τώρα; Πως δεν υπήρξε ποτέ η Λατινική και πως η Ρουμανική ή η Πορτογαλλική οφείλουν τις ομοιότητες τους σε απλό δανεισμό από την Γαλλική φέρ'ειπείν, ή την Ιταλική, ή την Ισπανική; Μπορεί κανείς να πει πως η Τσακωνική, η Ποντιακή, ή η Κυπριακή ή η Κατωϊταλική, που όποιος γλωσσολόγος τις αναλύσει θα τις ονομάσει γλώσσες, ή τουλάχιστον (όπως όλοι οι Έλληνες τις θεωρούμε) διαλέκτους, μπορεί να πεί κανείς πως δεν προέρχονται όλες τους από μία κοινή πρωτογλώσσα, την αρχαία Ελληνική (οι υπόλοιπες από την Κοινή ενώ η Τσακωνική από την Δωρική);

Το ζήτημα φυσικά δεν είναι φυλλετικό, αλλά καθαρά γλωσσικό. Όσοι μιλούν για την "ανύπαρκτη" Ινδο-Ευρωπαϊκή "φυλή", μεταφέροντας την γλωσσικό σε εθνοφυλετικόζήτημα, προδίδουν απλώς τις πολιτικές τους καταβολές, χωρίσ να βοηθούν την κατανόηση του θέματος. Γιά παράδειγμα, ένας μαύρος της Αμερικής μπορεί κάλλιστα να μιλά μιά Ινδο-Ευρωπαϊκή γλώσσα που προέρχεται από την παλαιο-Γερμανική, δηλαδή την Αγγλική, ενώ οι πρόγονοί του μιλούσαν μιά ή συνδυασμό πολλών Αφρικανικών γλωσσών. Κανείς δεν ισχυρίζεται πως ο μαύρος αυτός είναι Άγγλος. Είναι απλά Αφρο-Εμερικανός. Άλλο πράγμα είναι η γλώσσα, άλλο είναι η εθνική συνείδηση και άλλο η εθνική ή γεωγραφική ή άλλη καταγωγή.

Ο Μουσουλμάνος Ινδός θεωρεί τον εαυτό του πιό αλληλέγγειο με τον Πακιστανό παρά με τον συμπατριώτη του Ινδουϊστή Ινδό, ενώ και οι τρείς είναι στην ουσία Ινδοί. Ο δίγλωσσος Τούρκος του Πόντου που μιλά Ρωμαίϊκα - Ποντιακά, θεωρεί τον εαυτό του πρώτιστα Τούρκο, παρότι είναι σε καταγωγή 100% Έλληνας. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση τού Τουρκοκύπριου, ή του Τουρκοκρήτη στην καταγωγή Τούρκου που ζεί στην Σμύρνη, το Αϊβαλί ή τα Μοσχονήσια.

Οι πρόγονοί τους μιλούσαν μονον τα (Ινδο-Ευρωπαϊκά) Ελληνικά, και όχι την (Αλταο-Τουρανική) γλώσσα των αρχικών Τουρκο-μογγόλων κατακτητών της τωρινής Ανατολίας. Παρ'όλα αυτά, τώρα θεωρούνται "Τούρκοι". Με άλλα λόγια, η γλώσσα δεν είναι κατ΄ανάγκην ταυτόσημη με την εθνική συνείδηση, και φυσικά δεν εμπεριέχει στοιχεία "φυλλετικής" ταυτοποίησης.

Γιά να καταλάβουμε το παράλογο των εθνικιστικών επιχειρημάτων της "αυτοχθονίας", διαβάζουμε σε διάφορα τουρκικά ιστολόγια πως η "αυτοχθονία" τους "αποδεικνύεται" από τις γεννετικές έρευνες που βρίσκουν κοινά γεννετικά στοιχεία ανάμεσα σε Κεντρο Ιταλικούς και Μικρασιατικούς πληθυσμούς (άρα οι Τούρκοι είναι πρόγονοι των Λατίνων του Αινεία που ίδρυσαν την Ρώμη μετα την καταστροφή της Τροίας!). Το μόνο που αποδεικνύουν αυτές οι αναλύσεις είναι φυσικά πως οι τωρινοί πληθυσμοί που ονομάζονται Τούρκοι προέρχονται από εξισλαμισμένους Ρωμιούς, Ελληνορθόδοξους Βυζαντινούς, και τίποτε άλλο.

Η άρνηση της Ινδο-Ευρωπαϊκής γλωσσολογίας, που στην Ελλάδα πρωτοεμφανίστηκε με τις εργασίες του κορυφαίου γλωσσολόγου Ι. Χατζηδάκη, οφείλεται ίσως και στην ελλειπή γλωσσολογική βιβλιογραφία, με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως το βιβλίο του καθηγητή Γιώργου Γιαννάκη, αλλά και ἀλλων. Το σίγουρο είναι πως η έλειψη γνώσης δεν δικαιολογεί την άκριτη αποδοχή μεταφυσικών πατριδοκάπηλων αντιεπιστημονικών ψευδο-θεωρειών. Καλύτερη η μερική αμάθεια παρά η φανατισμένη ημιμάθεια. Την αμάθεια την αναιρείς με το διάβασμα, την γνώση, ενώ ο ημιμαθής αποδεικνύεται ανεπίδεκτος μαθήσεως. Κάθε φορά που συζήτησα με πολέμιους της Ινδο-Ευρωπαϊκής γλωσσολογίας, η συζήτηση γρήγορα κατρακύλησε σε υβρεολόγιο γιά εθνοπροδοσία, Σιωνισμό, αντεθνικό ενδοτισμό, Ανθελληνικό ελιτισμό καί όσα άλλα ανεκδιήγητα, με άλλα λόγια χυδαία αντιμετώπιση και πνευματικό επίπεδο που συναπάντησα μόνον συζητώντας διαδυκτιακά με ΒΜΡΟ-ίτες Σκοπιανούς ή Κοσοβάρους Αλβανούς...τέτοια χάλια!

Ένα ελεεινό παράδειγμα απελπιστικού επιπέδου αμάθειας και απύθμενης ποιότητος αντιεπιστημονικών επιχειρημάτων που συναντά κανείς στον χώρο αυτό είναι και το φαιδρό βιντεάκι με το οποίο κλείνω. Το όνομα του δημιουργού του, KSYPNHSTEZWA - ξυπνήστε ζώα (αυτά είμαστε εμείς...αυτός είναι ο "Ξύπνιος" άνθρωπος) είναι από μόνο του ενδεικτικό της θολούρας που κατατρέχει όχι μόνον το συγκεκριμένο (επιοικώς θα έλεγα φανατισμένο και δυστυχώς αγράμματο) άτομο, αλλά και γενικότερα τον "χώρο" (teleLiakoπουλος...τηλελληνολατρία κλπ) άπό τον οποίο πηγάζουν οι ψευδοθεωρίες αυτές:



Υ.Γ. Μιά πολύ καλή αρχή γιά την μελέτη του Νεοελληνικού φαινομένου γιά το οποίο μία απλή νύξη απλώς έκανα, είναι και το βιβλίο του Δημήτρη Ε. Ευαγγελίδη:
"ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ" ΘΕΩΡΙΕΣ - Οι κερδοσκόποι του "ελληνισμού"και ο φενακισμός των αφελών, από τον εκδοτικό οίκο ΚΥΡΟΜΑΝΟΣ, Θεσσαλονίκη 2007.

Κάποτε επιτέλους θα πρέπει να αρχίσουμε, με την προτροπή του ποιητή, σαν λαός, σαν έθνος να θεωρούμε εθνικό ότι είναι αληθινό!

1 σχόλιο:

  1. Εξαιρετική ανάρτηση που με απλά λόγια και επιχειρήματα βάζει τα πράγματα στην θέση τους. Δυστυχώς αυτές τις ψευδοθεωρίες περί αυτοχθονισμού δεν τις στηρίζουν μόνοι φαιδροί "ελληνόψυχοι" και ελλαδέμποροι, αλλά και το ΚΚΕ το οποίο σε σειρά άρθρων του ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ αποκηρύσσει την Ινδοευρωπαϊκή θεωρία ως "φασιστική" και "ιμπεριαλιστική" (!) επιστρέφοντας στις εποχές της σταλινικής περιόδου και του αλήστου μνήμης Λυσένκο, που κατέστρεψε με τις αντιεπιστημονικές θεωρίες του την σοβιετική αγροτική οικονομία. Των ιδίων απόψεων (βλ. άρθρο του στον ΡΙΖΟ της Κυριακής 26 Γενάρη 1997) είναι δυστυχώς και ο ανασκαφέας του Δισπηλιού και κατά τα άλλα εξαιρετικός επιστήμων στον τομέα του, καθηγητής Γ. Χουρμουζιάδης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή