Αξιοποίηση έκθεσης του Λούβρου για τουριστική προβολή
fsovitsli@makthes.gr
Με σύνθημα “ναι στην εξωστρέφεια, όχι στη μιζέρια” η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τουριστικοί φορείς της Θεσσαλονίκης ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προβάλουν σε γαλλικό έδαφος την ευλογημένη γη της Μακεδονίας και τους μοναδικούς θησαυρούς της.
Σκοπεύουν να προβάλουν τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς θησαυρούς της Μακεδονίας, με αφορμή τη μεγάλη έκθεση για το Μεγαλέξανδρο και την αρχαία Μακεδονία, που θα φιλοξενηθεί για τέσσερις μήνες στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι.
Τόσο η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας όσο και τουριστικοί και άλλοι φορείς της Θεσσαλονίκης πήραν απόφαση να είναι παρόντες στο μεγάλο γεγονός, στηρίζοντας με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες την έκθεση, μέσα από την οποία δίνεται η ευκαιρία να προβληθεί τουριστικά ο τόπος μας σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο. Στη διάρκεια χθεσινής σύσκεψης, με επικεφαλής τον περιφερειάρχη Παναγιώτη Ψωμιάδη και τη συμμετοχή εκπροσώπων των επιμελητηρίων της πόλης, κατατέθηκαν οι πρώτες προτάσεις για την προβολή προϊόντων της Μακεδονίας σε χώρους του Παρισιού, με αφορμή τη μεγάλη έκθεση στο Λούβρο, που θα διαρκέσει από τον ερχόμενο Οκτώβριο έως τον Φεβρουάριο του 2012.
“Δεν αφήνουμε καμία ευκαιρία να πάει χαμένη, αξιοποιούμε την τεράστια δυναμική, την ψυχή που έχει ο τόπος μας”, τόνισε ο περιφερειάρχης κ. Ψωμιάδης, στη διάρκεια της σύσκεψης, για να προσθέσει πως παρά τη δεινή οικονομική κατάσταση οι φορείς μπορούν να καταθέσουν προτάσεις για την καλύτερη δυνατή τουριστική προβολή της Μακεδονίας, χρηματοδοτώντας τις δράσεις ανάλογα με τις δυνατότητές τους.
Στο μετρό του Παρισιού
Ορισμένες από τις δράσεις που συζητήθηκαν στη διάρκεια της σύσκεψης και τις οποίες κατέθεσε ως πρόταση η πρόεδρος του Ελληνογαλλικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μαρία Βοζίκη, αφορούν την προβολή των θησαυρών της Μακεδονίας σε γνωστές γκαλερί και εκθεσιακούς χώρους του Παρισιού, όπως επίσης και στα μέσα μαζικής μεταφορά της ευρωπαϊκής μεγαλούπολης. Συγκεκριμένα προτάθηκε η έκθεση προϊόντων σε δημοφιλείς εκθεσιακούς χώρους που βρίσκονται πλησίον του Λούβρου, η διαφήμιση της Μακεδονίας σε λεωφορεία και το μετρό του Παρισιού, ακόμα και σε στάσεις στο κέντρο της πόλης, διαφημιστικά φιλμ σε κινηματογραφικές αίθουσες του Παρισιού, διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και προβολή σε αεροπορικές εταιρείες που έχουν απευθείας πτήσεις με τη Θεσσαλονίκη.
Όλοι οι φορείς δήλωσαν ότι επιθυμούν να συνδράμουν, ο καθένας στο μέτρο των δυνατοτήτων του, στην τουριστική ανάδειξη της Κεντρικής Μακεδονίας, μέσα από ένα πλέγμα συγκεκριμένων δράσεων προβολής, δεδομένου ότι το οικονομικό κομμάτι είναι το μεγάλο “αγκάθι” για την υλοποίηση τέτοιων δράσεων.
Τέλος, συμφωνήθηκε η σύγκληση νέας σύσκεψης την ερχόμενη εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη, όπου θα κληθούν να συμμετάσχουν εκπρόσωποι όλων των επιμελητηρίων της Κ. Μακεδονίας, οι ξενοδοχειακές ενώσεις, η ΕΥΑΘ, η HELEXPO και ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης, όπου και θα καταθέσουν τις προτάσεις τους, αλλά και τις δυνατότητες που έχουν να χρηματοδοτήσουν το εγχείρημα.
http://www.makthes.gr/news/economy/73906/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου