Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

...ΕΧΩ ν` ΑΚΟΥΣΩ ΠΑΛΙ !!!

Κάτι και γιά σένα, γιά τους καφέδες σου...!

10 Ιουλ 2011

του Βλάση Γωγούση


Βρίστε με, κρεμάστε με, αναθεματίστε με, ψευτοδημοκράτες της κακιάς ώρας !
Γιατί γαυγίζετε, γιατί αντιδράτε, γιατί λέτε ΟΧΙ στην ανάθεση της πάταξης της φοροδιαφυγής σε ιδιωτικές εταιρείες;;
Ποιοί φοβούνται το «ξεψάχνισμα »;;;¨
Οι μισθωτοί;, οι συνταξιούχοι, η το 25 % που ακούμε ότι βρίσκονται κάτω απ`το όριο της φτώχειας ,ΟΧΙ βέβαια, αυτοί !
Μήπως όσοι χρωστάνε κάτω από 2-3.000 ΕΥΡΩ;,( αυτούς προτείνω να τους αφήσουμε για είσπραξη από τις …Εφορίες , αυτές - άλλωστε- μόνο στους μικροοφειλέτες στέλνουν τα γνωστά απειλητικά ραβασάκια :
«αν εντός 15 ημερών κ.λ.π. », στους άλλους , στα μεγάλα ψάρια δεν τολμούν ούτε τηλεφώνημα να κάνουν , εκτός, εκτός αν…… πέστε το εσείς , εγώ άλλα εξώδικα δεν αντέχω ( 6 εξώδικα, 3 μηνύσεις και 5 αγωγές έχω μέχρι στιγμής από εντιμότατους κλέφτες και απατεώνες που τους ενόχλησαν τα κατά καιρούς άρθρα μου : «Ε.Σ.Υ.», «ΑΧΡΗΣΤΑ ΑΝΤΙΓΡΙΠΙΚΆ ΕΜΒΌΛΙΑ» , «ΙΑΤΡΙΚΆ ΦΑΚΕΛΛΆΚΙΑ» , «ΦΟΡΟΚΛΈΦΤΕΣ» , «Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΧΡΉΣΤΩΝ» και άλλων, ων ουκ έστι τελειωμός !)


ΝΑΙ, λοιπόν , στην ανάθεση του κυνηγητού των φοροφυγάδων σε αξιόπιστες, πιστοποιημένες, σοβαρές εταιρείες και μάλιστα με αμοιβή 10% επί των εισπρατομένων , μην πω και παραπάνω !
Θα ξεχειλίσουν τα ταμεία της ψωροκώσταινας , αγαπητοί μου αναγνώστες , αν οι Έφοροι και οι Εφορίες παραχωρήσουν ευγενώς το «έργο» τους σ`αυτές τις Εταιρείες.
Και που θα πάν οι Έφοροι;, μα…. στη λίστα αναμονής των ανακριτικών γραφείων θα στηθούνε ,κάποιοι απ` αυτούς, ( ψαλλίδισα το πλήθος για να μην μούρθει πάλι κανένα .εξώδικο !!).
Το γνωστό παραμύθι της ΠΕΡΑΙΩΣΗΣ , «άιντε δώστε, δηλαδή ,ένα μικρό ποσό και τα υπόλοιπα σας τα χαρίζουμε »,πρέπει να πάρει τέλος.
.Από που τα χαρίζετε βρε άχρηστοι , από την τσέπη του μπαμπά σας τα χαρίζετε;,
Γιατί «φτύνετε» τους άλλους , τους νομοταγείς , που και έγκαιρα αλλά και μέχρι τελευταίου ΕΥΡΩ τα πληρώσανε;;
Άκου, όχι στις ιδιωτικές εταιρείες, παληο-OFSHORατζήδες , KOTERάδες, ΜΥΚΟΝΟβιοι , ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΙ και ΔΙΑΠΛΕΚΌΜΕΝΟΙ, που κόπτεσθε υπέρ του…. σεβασμού της κρατικής μηχανής !!!
….ΛΑΜΟΓΙΑ !!!


Δρ Βλάσης Γωγούσης
Υ.Γ. Λοιπόν ,φίλοι μου ,κάθε φορά που γράφω κάποιο ¨καυστικό» άρθρο τα ( ανώνυμα ) σχόλια που ακολουθούν έχουν το ίδιο «μότο»:
«δεν βλέπεις τους Γιατρούς , οι άλλοι σ`ενοχλούνε;; !!»
Εγώ ,αγαπητοί μου, στο «ΣΟΥΤ» τους έχω τους άθλιους από εκείνους τους γιατρούς ( που - δυστυχώς - είναι πολλές χιλιάδες ) , αυτό όμως δεν θα μου απαγορεύσει να καυτηριάζω τα υπόλοιπα κακώς κείμενα !


http://taxalia.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου