Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Με το "Δεν πληρώνω Δεν πληρώνω" θα σταματήσουν και τα έργα

Απίστευτο μέν τυπικά Ελληνικό δέ! Ο Έλληνας αφ΄ενός μέν θέλει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, όπως ταχείας διέλευσης αυτοκινητόδρομους αφ΄εταίρου δεν έχει καμία διάθεση να πληρώσει τίποτα γιά αυτές, ούτε με φόρους, ούτε με διόδια! Γιά τους φόρους έχει βρεί την πατροπαράδοτη διέξοδο της φοροδιαφυγής (άς πληρώσουν οι άλλοι, τα κορόϊδα!) και γιά τα διόδια βρήκε το γελοιοδώς παρακμιακό Δεν πληρώνω Δεν πληρώνω! 

 

Μήν πληρώνεις φίλε μου, αλλά την ίδια στιγμή κανείς δεν σε υποχρεώνει να χρησιμοποιείσεις το δίκτυο των εθνικών οδών, που ακόμη δεν έχει τελειώσει στο κάτω κάτω...ξεκίνα μιά δυό ώρες πιό νωρίς, και χρησιμοποίησε το επαρχιακό δίκτυο, πάρε τους καρόδρομους και τα ορεινά μονοπάτια, πάρε τους δρόμους καρμανιόλες που υπήρχαν πρίν η Ελλάδα προσφύγει στο σύστημα συναργασίας με τον ιδιωτικό τομέα και τα διόδια που δημιούργησαν το δίκτυο αυτό. Οι επαρχιακοί δρόμοι υπάρχουν ακόμη, και σ΄αυτούς σφάζονται ακόμη οι Έλληνες σαν τα κοτόπουλα οδηγώντας σαν αφιονισμένοι (όταν δεν είναι κανονικά μεθυσμένοι) σε κάθε έξοδο...

Πάρε στο κάτω κάτω το ΚΤΕΛ και το τραίνο, που από έλειψη πελατών πάει να κλείσει! Με το Δεν πληρώνω Δεν πληρώνω! το μόνο που καταφέρνει κάποιος είναι το να γλυτώνει μεν ο ίδιος το ενα ή τα δύο ευρώ του, αλλά να μεταθέτει το κόστος του στο πολλαπλάσιο (με προσαυξήσεις και πρόστιμα) στο δημόσιο,δηλαδή στους υπόλοιπους, άρα σε όσους μα...άκες πληρώνουν ακόμη φόρους στην χώρα αυτή της φαιδράς πορτοκαλέας, να σταματήσουν τα έργα και να αυξηθεί η ανεργία, με άλλα λόγια να βουτήξουμε ακόμη πιό βαθειά στην κρίση! 

'Οσον αφορά το εάν και ποιός τελικά θα πληρώσει τα χαζοχαρούμενα του Δεν πληρώνω Δεν πληρώνω! άς μην βαυκαλιζόμαστε: οι ιδιώτες δεν πρόκειται να καθήσουν στα αυγά τους να βλέπουν τον κάθε πονηρό γραικό να περνά και να μην πληρώνει, και το επίσημο κράτος, την αστυνομία, να κάθεται και να μην κάνει τίποτα. Ε'ιτε πάς σε ένα μαγαζί με ακριβά ρούχα ή σε ένα παντοπωλείο με ακριβά εδέσματα και παίρνεις ένα ακριβό ρούχο ή ένα ακριβό τυρί, ή πέρνεις ένα ταξί ιδιωτικό, κάνεις την βόλτα σου και δεν το πληρώνεις, έτσι είναι και με τους δρόμους. Σε κάποια στιγμή ο ιδιώτης θα κάνει μιάν αγωγή και θα απαιτήσει τα (σίγουρα καταγεγραμμένα και κατοχυρωμένα με σύμβαση) χαμένα τους.  Μην παίρνεις αγαπητέ μου ταξί, υπάρχουν και τα λεωφορεία, και περπάτησε λίγο επί πλέον, μην αγοράζεις σε ακριβά μαγαζιά, μην πέρνεις γούνα από το κολονάκι, μην αγοράζεις σε μαγαζιά με εισαγόμενα, πάντα υπάρχουν και άλλες, πιό λαϊκές επιλογές, πιό φτηνές.

Βλέπουμε στην τηλεόραση να γκρινιάζουν κάποιοι χαζοχαρούμενοι μπροστά στις κάμερες ότι ο καφές και το σάντουϊτς στο αεροδρόμιο έχει τριπλάσια τιμή από ότι στο χωριό της γιαγιάς τους και διπλάσια τιμή από ότι στο μαγαζάκι της γειτονιάς τους. Ναί βρε παιδιά, χτυπήστε εσείς στον πλειοδοτικό διαγωνισμό το κατάστημα αυτό, πληρώσετε το βαρβάτο σας ενοίκιο και τα άλλα συναφή έξοδα, που έχει ένα κατάστημα στο αεροδρόμιο, και μετά ελάτε να μιλήσετε γιά καφέ ενός ευρώ στο αεροδρόμιο. Η στο κάτω κάτω, βρήτε μου ένα άλλο αεροδρόμιο στον κόσμο που να σας το προσφέρει τόσο φτηνά...και να μην ακούσω τίποτα γιά Μπαγκλαντές! Το Ελ. Βενιζέλος  ανακηρύχτηκε σαν το καλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο γιά το 2009! Όλα κάποιο κόστος έχουν, και στο κάτω κάτω, φάε φίλε μου στο σπίτι σου, πρίν να πάς στο αεροδρόμιο, και πιές τον δωρεάν καφέ που θα σου προσφέρουν ούτως ή άλλως σε λίγη ώρα μέσα στο αεροπλάνο! Κάνε λίγη υπομονή, εάν δεν θέλεις να πληρώσεις τρία και τέσσερα ευρώ γιά τον φραποφρεντοκαπουτσοκαφέ σου. Μην τα θέλουμε εδώ καί τώρα ΟΛΑ δικά μας.

Ο μίζερος Νεοελληνικός παραλογισμός έφτασε στο απόγειό του, και μας έφερε στο χείλος του γκρεμού. Καιρός ν τον κοντύνουμε!  Δηλαδή, άς το κοιτάξουμε λογικά το θέμα. Θέλουμε δρόμους που να είναι ασφαλείς, γρήγορης ροής, με γέφυρες, σύραγγες, σηματοδότηση, και να μην σκοτωνόμαστε σαν τα κατσίκια στους γκρεμούς; Ωραία. Ποιός λοιπόν θα τους κατασκευάσει τους δρόμους αυτούς, και το κυριότερο, ποιός θα τους πληρώσει; Τα δανεικά, γιά όποιους ζούν κλεισμάνοι ερμητικά στην γυάλα τους και δεν το συνειδητοποίησαν ακόμη, κόπηκαν! 

Οι τράπεζες, βλέποντας τα κάθε είδους Δεν πληρώνω Δεν πληρώνω! σταματούν κι αυτές τις εκροές χρημάτων, όπως θα δούμε στο άρθρο που ακολουθεί, οι ιδιώτες βλέπουν τις τράπεζες, το πτωχευμένο κράτος και τώρα τους πένητες ιδιώτες χρήστες να τους λένε Δεν πληρώνω Δεν πληρώνω! και σου λένε και αυτοί, Βγάλτε τα μάτια σας Βγάλτε τα μάτια σας, Εγώ φεύγω Εγώ φεύγω

Όχι ότι είναι γιά λύπηση και δεν κέρδισαν τα διπλάσια και πολλαπλάσια από ότι έπρεπε και νόμιμα επροβλέπετο γιά κάθε έργο που έπιασαν στα χέρια τους τα τελευταία διακόσια χρόνια. Άς έκανε το κράτος την δουλειά του, άς μην λαδωνόντουσαν οι πολιτικοί και οι μυριάδες δημόσιοι υπάλληλοι που ορίστηκαν θεματοφύλακες του φορολογικού οβολού, και άς μην γινόντουσαν συνεργοί στην καταλήστευση του δημόσιου χρήματος! Τώρα όμως που έγινε το κακό, μόνον δικαστικά μπορεί να επέμβει κανείς και να βρεί ενόχους. Αναμένουμε εισαγγελείς να επιληφθούν του θέματος. Υποψιάζομαι όμως πως θα λιώσουν τα κόκκαλά μας και ποτέ δεν θα γίνει αυτό. 

Αυτή σημαίνει πως ότι κάνουμε από εδώ και πέρα έχει μεγάλη σημασία. Τα Κλέβω Κλέβω των ιδιωτών εργολάβων δημοσίων έργων Λαδώνοντας Λαδώνοντας διεφθαρμένους πολιτικούς και χρηματιζόμενους δημόσιους υπαλλήλους, πρέπει σε κάποια στιγμή να μπεί στο αρχείο της Νεοελληνικού ονείδους, όπου όμως και ο τελευταίος πολίτης θα πρέπει να πληρώνει τον φόρο του και τα διόδιά του. Κάνοντας αυτό, θα νιώσει και τις ευθύνες του σαν ενεργός πολίτης και θα απαιτήσει ο Πολιτικός του να μην διαφθείρεται, ο δημόσιος υπάλληλος να μην χρηματίζεται και θα απαιτεί ΟΛΟΙ οι συμπολίτες του που επιλέγουν να χρησιμοποιούν ότι υπηρεσίες προσφέρει ο δημόσιος (παιδεία, υγεία, δικαιοσύνη) ή ιδιώτικός τομέας (υπηρεσίες, προϊόντα), ή η συνεργασία των δύο (δίκτυο εθνικών οδών, ναυτιλιακές υπηρεσίες, αερομεταφορές κλπ), να πληρώνονται, είτε με φόρους (πχ Υγεία), είτε με άμεση καταβολή πληρωμής (πχ εστιατόριο) είτε με διόδια και εισιτήρια. 

" δεῖ δὲ χρημάτων, καὶ ἄνευ τούτων οὐδὲν ἔστι γενέσθαι τῶν δεόντων." 

υπενθύμιζε (μέσα από τον Ολυνθιακό Α') στους επιρρεπείς στην δημαγωγία συμπολίτες του ο Δημοσθένης.

"λέγουσι δὲ καὶ ἄλλους τινὰς ἄλλοι πόρους, ὧν ἕλεσθ᾽ ὅστις ὑμῖν συμφέρειν δοκεῖ· καὶ ἕως ἐστὶ καιρός, ἀντιλάβεσθε τῶν πραγμάτων.", όμως στην περίπτωσή μας, οι "ἄλλοι τινές  πόροι" στέρεψαν... άρα "ἕως ἐστὶ καιρός" μέχρι να βγούμε από την τρύπα, δηλαδή, πάπαλα!..."ἀντιλάβεσθε τῶν πραγμάτων", ελπίζω!

Δωρεάν, λοιπόν, υψηλής ποιότητος κρατικές ή άλλες υπηρεσίες, διεθνώς ανεγνωρισμένα  πανεπιστήμια, νοσοκομιακή περίθαλψη χωρίς φακελάκι, και δρόμους που να μην είναι καρμανιόλες, με φοροδιαφυγή και Δεν πληρώνω Δεν πληρώνω! δεν γίνεται...είναι σχήμα οξύμωρο , και όσο πιό γρήγορα το καταλάβουμε και "ἀντιληφθώμεν τῶν πραγμάτων" τόσο καλύτερα! 

Μιλτιάδης Μπόλαρης

Ακολουθεί άρθρο της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ :


Επιβεβαιώνονται οι απειλές κατασκευαστικών για αποχώρηση από μεγάλα έργα

ΑΠΕ Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2011 14:43
Επιβεβαίωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, ότι υπάρχει απειλή εκ μέρους κοινοπραξιών -που κατασκευάζουν τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους- να αποχωρήσουν από τα έργα, λόγω διαφόρων προβλημάτων, όπως η άρνηση πληρωμής διοδίων, που παίρνει διαστάσεις, το "μπλοκάρισμα" της χρηματοδότησης από τις τράπεζες, αλλά και η καθυστέρηση των απαλλοτριώσεων εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου.
«Υπάρχει η απειλή να φύγουν. Επισήμως δεν μας έχουν θέσει το ζήτημα, αλλά το ακούμε δεξιά κι αριστερα» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μαγκρίωτης μιλώντας στον σταθμό ΣΚΑΙ.
Ο υφυπουργός Υποδομών, χαρακτήρισε λάθος την κίνηση πολιτών να μην πληρώνουν διόδια. Ζημιώνουν, ανέφερε, όχι μόνο το κράτος που εισπράττει μόνο τον ΦΠΑ απο το κάθε αντίτιμο διοδίου, αλλά και οι κατασκευάστριες κοινοπραξίες που υφίστανται ζημιά, θα στραφούν εναντίον του δημοσίου για διαφυγόντα κέρδη. Πάντως, ο κ. Μαγκριώτης επεσήμανε ότι αυτές οι κινήσεις πολιτών αναδεικνύουν πράγματι ένα υπαρκτό πρόβλημα, που είναι τα ακριβά διόδια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους αυτοκινητοδρόμους ετοιμάζονται να στείλουν χιλιάδες κατασχετήρια, εναντίον οδηγών που σηκώνουν τις μπάρες, καθώς φωτογραφίζονται αυτομάτως οι αριθμοί των αυτοκινήτων τους ή να βρούν άλλους τρόπους, σε συνεργασία με το Ελληνικό δημόσιο, να υπάρξουν συνέπειες.
Ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε, επίσης, ότι εδώ και λίγο καιρό, οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες έχουν σταματήσει τη χρηματοδότησή τους, επικαλούμενες τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, τη μείωση της ροής των αυτοκινήτων, λόγω της οικονομικής κρίσης και τη μη πληρωμή διοδίων, καθως και την αύξηση των επιτοκίων σε σχέση με την περίοδο που υπεγράφησαν οι συμβάσεις. «Εμεις» υπογράμμισε ο υφυπουργός, «θεωρούμε πως οι απαιτήσεις των τραπεζών είναι υπερβολικές. Το δημόσιο θα προσπαθήσει και θα τα καταφέρει να είναι σωστό στις συμβατικές του υποχρεώσεις».
Όπως εξήγησε, οι κοινοπραξίες και οι τράπεζες έχουν κληθεί από το Υπουργείο Υποδομών, σ΄ έναν υπεύθυνο διάλογο για να «σωθούν οι αυτοκινητόδρομοι». Κι αυτό είναι προς το συμφέρον του ελληνικού δημοσίου και των ίδιων των εταιρειών. Πρέπει, σημείωσε, να γίνουν τροποποιήσεις και των πέντε συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, αφού προχωρήσουμε σε διαπραγματεύσεις, με βάση τα νέα δεδομένα, για να σώσουμε τα έργα και οι συμβάσεις αυτές θα έρθουν σύντομα στη Βουλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου