Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Χρυσομάλλης Νικόλαος - βιογραφικό του Gauleiter Κεντρικής Μακεδονίας

Η πρώτη επαφή μου με την Χρυσή Αυγή έγινε το 1989 στα εφηβικά μου χρόνια, όταν μαζί
με έναν συμμαθητή μου περάσαμε το κατώφλι της Τ.Ο. Θεσ/νίκης. Η αγάπη για την πατρίδα μας ήταν αυτό που με ώθησε να έρθω σε επαφή με την Χρυσή Αυγή και σε σύντομο χρονικό διάστημα διαπίστωσα ότι δεν πρόκειται για ένα αστικό κόμμα, αλλά για ένα γνήσιο λαϊκό εθνικιστικό κίνημα που όχι μόνο δεν διατύπωνε επιδερμικές πατριωτικές θέσεις για την αγάπη προς την πατρίδα, αλλά υπερασπιζόταν και υπερασπίζεται τα δίκαια της φυλής μας κάτω από ένα λάβαρο που τα χρώματά του είναι το κόκκινο (αίμα), άσπρο (γη) μαύρο (όλοι οι
ήρωες του ελληνικού γένους)

και φυσικά τον αρχαίο ελληνικό μαίανδρο που από τα βάθη των αιώνων συμβολίζει για άλλους τον μαίανδρο ποταμό με το ελικοειδές σχήμα του για εμάς όμως είναι η λαβή, το δέσιμο δηλαδή όλων των συναγωνιστών ώστε με συντροφικότητα, υπακοή, πίστη στον Αρχηγό μας να πετύχουμε την ανάταση του έθνους και της φυλής μας. Φυσικά και εγώ όπως και άλλοι συναγωνιστές ξεκίνησα από υποστηρικτής, μετά δόκιμο μέλος, τακτικό μέλος, Γραμματέας Τοπικής, μέλος Κεντρικής Επιτροπής και αυτή την χρονική στιγμή είμαι μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου με περιοχή ευθύνης την περιφέρειά σας, δηλαδή την Α.Μ-Θ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου