ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ως το τέλος του έτους η γραμμή Ικόνιο – Θριάσιο
Η λειτουργία της γραμμής Ικόνιο – Θριάσιο, θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για επαναδημοπράτηση του έργου για την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου ιδιωτών στο Θριάσιο
Για το τέλος του έτους παρέπεμψε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λιμανιού στο Ικόνιο (Πειραιά) με το Θριάσιο και, κατ’ επέκταση, με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο. Ο κ. Χατζηδάκης, ο οποίος τον περασμένο Αύγουστου είχε πει ότι η γραμμή θα ήταν έτοιμη τον Νοέμβριο, κατά την ομιλία του στην Βουλή στο πλαίσιο της συζήτησης για τον προϋπολογισμό, σημείωσε ότι πρόκειται για ένα έργο που θα δώσει δύναμη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και θα αλλάξει την εικόνα στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές στη χώρα μας.
Πρόκειται για ένα έργο που είναι τουλάχιστον απαραίτητο προκειμένου να προχωρήσει η υπογραφή της συμφωνίας ανάμεσα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την Cosco η οποία θα αφορά στην συνεργασία των δύο εταιρειών για την μεταφορά κοντέινερ από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη.
Κλειδί» για εμπορευματικό
Η λειτουργία της γραμμής Ικόνιο – Θριάσιο, πέρα από την άμεση ενίσχυση στις εμπορευματικές μεταφορές, αναμένεται ότι θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις προκειμένου να προχωρήσει εκ νέου η δημοπράτηση του έργου για την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου ιδιωτών στο Θριάσιο, για το οποίο οι επανειλημμένες προσπάθειες έχουν αποτύχει.
Η σιδηροδρομική γραμμή Ικόνιο – Θριάσιο, που υλοποιείται με μεγάλες καθυστερήσεις αλλά και υπερβάσεις στο κόστος, προορίζεται αποκλειστικά για εμπορική και όχι επιβατική χρήση, έχει μήκος 17 χλμ. Με τη λειτουργία της θα δώσει διέξοδο προς τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα για τα εμπορεύματα που φτάνουν στη χώρα μας στο λιμάνι του Πειραιά. Εμπορεύματα που φτάνουν στην Ελλάδα μέσω των θαλάσσιων οδών θα μπορούν να προωθούνται στους τελικούς προορισμούς τους, εντός και εκτός Ελλάδας, με τρένο. Επίσης ελληνικά προϊόντα θα μπορούν να διοχετεύονται με τρένο στον λιμένα Πειραιά για εξαγωγή ή για προώθηση στη νησιωτική Ελλάδα, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών.
Στην Ελλάδα οι εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές κατέχουν εξαιρετικά χαμηλό μερίδιο στο σύνολο των μεταφερόμενων εμπορευμάτων. Κατά κύριο λόγο οι μεταφορές εμπορευμάτων πραγματοποιούνται οδικώς, με αποτέλεσμα να είναι μεγαλύτερο το οικονομικό κόστος και η περιβαλλοντική επιβάρυνση.
Πηγή:euro2day.gr
Πρόκειται για ένα έργο που είναι τουλάχιστον απαραίτητο προκειμένου να προχωρήσει η υπογραφή της συμφωνίας ανάμεσα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την Cosco η οποία θα αφορά στην συνεργασία των δύο εταιρειών για την μεταφορά κοντέινερ από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη.
Κλειδί» για εμπορευματικό
Η λειτουργία της γραμμής Ικόνιο – Θριάσιο, πέρα από την άμεση ενίσχυση στις εμπορευματικές μεταφορές, αναμένεται ότι θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις προκειμένου να προχωρήσει εκ νέου η δημοπράτηση του έργου για την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου ιδιωτών στο Θριάσιο, για το οποίο οι επανειλημμένες προσπάθειες έχουν αποτύχει.
Η σιδηροδρομική γραμμή Ικόνιο – Θριάσιο, που υλοποιείται με μεγάλες καθυστερήσεις αλλά και υπερβάσεις στο κόστος, προορίζεται αποκλειστικά για εμπορική και όχι επιβατική χρήση, έχει μήκος 17 χλμ. Με τη λειτουργία της θα δώσει διέξοδο προς τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα για τα εμπορεύματα που φτάνουν στη χώρα μας στο λιμάνι του Πειραιά. Εμπορεύματα που φτάνουν στην Ελλάδα μέσω των θαλάσσιων οδών θα μπορούν να προωθούνται στους τελικούς προορισμούς τους, εντός και εκτός Ελλάδας, με τρένο. Επίσης ελληνικά προϊόντα θα μπορούν να διοχετεύονται με τρένο στον λιμένα Πειραιά για εξαγωγή ή για προώθηση στη νησιωτική Ελλάδα, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών.
Στην Ελλάδα οι εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές κατέχουν εξαιρετικά χαμηλό μερίδιο στο σύνολο των μεταφερόμενων εμπορευμάτων. Κατά κύριο λόγο οι μεταφορές εμπορευμάτων πραγματοποιούνται οδικώς, με αποτέλεσμα να είναι μεγαλύτερο το οικονομικό κόστος και η περιβαλλοντική επιβάρυνση.
Πηγή:euro2day.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου